Vasaros stovykla „Saulutė“

Nuo birželio 2 d. iki birželio 13 d. mokykloje dirbo vaikų vasaros stovykla „Saulutė“. Buvo dvi pamainos. Pirmojoje pamainoje stovyklavo į mokyklą iš aplinkinių kaimų važinėjantys vaikai, o antrojoje – miestelyje gyvenantys vaikai.

Vasaros stovyklos atidarymo dieną į svečius atvyko Šaukoto pagrindinės mokyklos dramos būrelio nariai ir jų vadovė Asta Vaivadienė. Jie parodė muzikinę pasaką „Drugelis, kuris laimės ieškojo“. Po spektaklio Šaukoto pagrindinės mokyklos mokiniai ir mūsų mokyklos stovyklautojai žaidė draugiškas kvadrato varžybas.

Išvykoje į Gruzdžius vaikai atidžiai stebėjo aplinką, nes grįžtant namo vyko viktorina. Gruzdžiuose mokiniai susipažino su senuoju amatu – molio lipdymu. Mokiniai susidomėję stebėjo vadovės darbą su moliu ir su malonumu klausėsi jos pasakojimų. Jiems kilo daug klausimų, į kuriuos buvo atsakyta. Visi su nekantrumu laukė, kada patys galės padirbėti su moliu. Mokiniai namo grįžo pilni įspūdžių ir džiaugėsi įgytomis žiniomis ir savo darbeliais.

Nuvykę į Radviliškio kultūros centrą mokiniai apžiūrėjo patalpas, susipažino su darbuotojais ir jų atliekamu darbu. Kartu su Inga Vosyliūte kūrė knygas, o paskui jas pristatinėjo.

Krekenavoje vaikai lipo į apžvalgos bokštą, kur grožėjosi apylinkėmis. Grįždami iš Krekenavos užsuko į Pakiršinio amatų centrą. Ten susipažino su odos dirbiniais ir pasidarė skirtuką knygai.

Išvykose mokiniai patyrė daug naujų įspūdžių, pabandė keletą senųjų amatų.

Mokiniai susipažino su savo apylinkės ir rajono kultūriniu-etniniu paveldu vykdami į Sidarius, kur aplankė B. Buračo sodybą, sentikių cerkvę, Šėtkalnio kalną. Susitikę su Acokavų bendruomenės vaikais žaidė įvairius žaidimus, dainavo dainas.

Pagilino žinias apie savo krašto praeitį, tradicijas, įžymius žmones apsilankydami Šiaulėnų krašto muziejuje.

Stovyklos metu mokiniai turėjo įvairiausios veiklos. Karpinių meno juos mokė mokytoja Birutė Mikalčienė, modelino – Birutė Banienė, šiaudelių – Aurelija Norvaišienė. Daug įvairių piešinių ir darbelių buvo padaryta vasaros stovyklos metu. Mokiniai ne tik dirbo, bet ir atliko mokytojų paruoštas užduotis, sprendė galvosūkius. Mokiniai džiaugėsi, kad sužinojo daug įvairių dalykų, kuriuos galės pritaikyti ir namuose, ir mokykloje. Patirtus įspūdžius įamžino piešiniuose.