Kelionė į Gintaro muziejų

Balandžio 28 d. anksti ryte į Tyrulių skyrių sugūžėjo linksmai nusiteikę pradinukai: vyks į Palangos Gintaro muziejų!

Palanga svetingai pasitiko gražiu oru. Gintaro muziejuje gidė supažindino su grafų Tiškevičių šeima, papasakojo apie šios šeimos nuopelnus Palangai. Mokiniai apžiūrėjo senovinius baldus, paveikslus. Ypatingo susidomėjimo sulaukė – sekreteras. Jame pradinukai rado ir perskaitė grafo Tiškevičiaus parašytą laišką. Vėliau ugdytiniai sužinojo kaip susidarė gintaras, pamatė, kokių formų ir spalvų jis randamas, apžiūrėjo inkliuzų bei gintarinių papuošalų kolekcijas. Po to mokiniai dalyvavo edukacinėje veikloje „Nuo gintaringo miško iki mozaikos“. Prabėgus kūrybingo darbo valandėlei, grožėjomės darbeliais iš gamtinės medžiagos ir gintaro gabalėlių.

Išėję iš Gintaro muziejaus užkopėme į Birutės kalną, kur akį patraukė atsivėrę paplūdimio vaizdai. Pasivaikščiodami pajūriu, rinkome jūros nugludintus akmenėlius, kriauklytes bei gintaro gabalėlius. Pasiekėme tiltą ir patraukėme juo. Matėme tolumoje praplaukiantį laivą. Eidami Jono Basanavičiaus gatve pasukome link autobuso. Pilni įspūdžių važiavome namo. Sudie, jūra!